loading...
☜♥★عشـــــــــــق و عاشـــــــــقی★♥☞
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرزانه در تاریخ 1392/03/22 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

خیلی رومانتیک وزیبا بود شکلک من واقعا متشکرم شکلک
پاسخ : چشماتون قشنگه.انشالله بعد تیر ماه اپدیت وب مجددا اغاز میشه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/10/13 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

عالللللللللللللللللی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : متعالیییییی is your comment

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/10/10 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

خوب بود عزیزم فقط زیادش کنشکلک
پاسخ : ممنون بابت نظرت
نظرت
منم سعی میکنم بیشتر کنم گلم

این نظر توسط پریا در تاریخ 1391/09/13 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من هم عاشق یکی شدم خیلی دوسش دارم ولی اون نمیدونه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک ولی باهاش حرف میزنم به عنوان دوست
پاسخ : سلام
من ک نمیدونم
ولی از تجربه خودم و دیگران پیشنهاد میکنم اون طرفتم یجوری بهش بفهمون که بهش علاقه داری تا یکطرفه نباشه و اونم بدونه دوسش داری و روی شما به عنوان همسر نگاه کنه

این نظر توسط علی شریفی پویا در تاریخ 1391/09/08 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب از مطالب وبلاگ شما استفاده کردم امیدوارم موفق باشید اگه زحمتی نیست به وبلاگ من هم سری بزنید و نظرتونو مکتوب اعلام کنید سپاس و درودشکلکشکلک
پاسخ : سلام
وب شما بازدید شد
انشاله شمام موفق باشی
یا علی

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/08/19 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

خوبه.بد نیستشکلک
پاسخ : آخرش خوبه؟بد نیس؟متوسطه؟هر سه مورد؟هیچکدام؟واقعااااااااا؟?¿¿؟

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/07/23 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

سلام.خیلی خسته نباشید
خیلی زبون وبلاگ نویسی زیبایی داری
ازتون شدیدا متشکرم
این ماه مطلب وارد نکردید ها.من منتظر مطلب های زیباتونم
شکلک شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : به به
سلام حسین اقای گل
ماشاله به زبان نوشتاری شما نمیرسه
اره نشده مطلب بریزم
الانم جواب ها رو با اینترنت گوشیم مینویسم
تا رایانم درست بشه از همتون معذورم بابت مطلب جدید دادن{عموما بود این جمله}

این نظر توسط setaram-bash در تاریخ 1391/07/04 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

آدم باید یکی رو داشته باشه

ساعت دو نصبه شب بهش زنگ بزنه بگه دلم گرفته ....

اونم بگه قربون دلت برم.

دارید همچین کسی رو؟شکلک
پاسخ : هههههه {خنده}
گلم غصه نخور
به موقش بهش میرسی

این نظر توسط اشکان در تاریخ 1348/10/11 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی عکسها قشنگ بو.ممنون از زحمات شما
موفق باشیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
قابل شما رو نداشت

این نظر توسط مریم در تاریخ 1348/10/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالیه خوشم اومدشکلکشکلکمیشه اسم گرامیتونودونستشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شما لطف دارید
بابت اسم هم از اول قرار نبود اسم منتشر کنیم وگرنه قسمت دباره مدیر رو فعال میکردیم
البته چیز خاصی نیست
فقط همینقدر بدونید کهmjf مخفف اسم من و خانمم هست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام اين وبلاگ براي دلسوختگاني كه در راه پر پيچ و خم عاشقي افتاده اند ساخته شده اميدوارم مطالب مورد پسند و رضايت شما باشد. با ارزوي سلامتي و موفقيت براي شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 1,078
  • بازدید کلی : 114,369
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    كد تقويم