loading...
☜♥★عشـــــــــــق و عاشـــــــــقی★♥☞
mjf بازدید : 285 پنجشنبه 1390/12/25 نظرات (0)

عشق آن نيست كه كنارش باشي

عشق آن است كه هميشه بيادش باشي

***************

عشق از هر گلي دلپذير تر است

اما خار هاي آن قلب تو را عميق تر از هر خاري سوراخ ميكند

***************


عشق اگر با تو بيايد به پرستاري من



شب هجران نكند قصد دل آزاري من



****************


عشق به دوستي ميگه:من با تو چه فرقي دارم؟



دوستي ميگه:من آدما رو با سلام آشنا ميكنم.تو با نگاه



من با دروغ جدا ميشم.تو با مرگ



***************



عشق پلي است براي وصل به دلدار




عشق سكوي پرواز دو كبوتر عاشق است كه بتوانند با هم زندگي را بسازند و از با هم بودن احساس خوشبختي كنند



به اميد روزي كه همه به محبوب خود برسند



***************



عشقت را نصيب كسي كن كه لايق آن باشد نه تشنه آن



زيرا هر تشنه اي روزي سيراب ميشود



***************



عشق گوش دادن نيست بلكه درك كردن است



فراموش كردن نيست بلكه بخشيدن است



عشق ديدن نيست بلكه احساس كردن است




عشق جا زدن و كنار رفتن نيست بلكه صبر كردن و ادامه دادن است...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام اين وبلاگ براي دلسوختگاني كه در راه پر پيچ و خم عاشقي افتاده اند ساخته شده اميدوارم مطالب مورد پسند و رضايت شما باشد. با ارزوي سلامتي و موفقيت براي شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 1,146
  • بازدید کلی : 114,437
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    كد تقويم